Dopasowana do Twoich potrzeb, godzin pracy i liczby połączeń
Dowiedz się, jak skutecznie zarządzać obsługą klienta
w modelu za efekt – zobacz, jak to działa w praktyce!
Etat vs. Outsourcing
Etat vs. Outsourcing
Ty decydujesz o zakresie współpracy
Bez zmian
w jakości obsługi
– Twoi klienci nie zauważą różnicy, ponieważ działamy zgodnie z Twoimi standardami
– płacisz tylko za rzeczywistą obsługę, bez stałych wydatków na etatowych pracowników
Koszty pod kontrolą
Zespół gotowy
od zaraz
– nie tracisz czasu na rekrutację i szkolenia, my mamy doświadczonych specjalistów
– zdejmujemy z Ciebie ciężar zarządzania obsługą klienta, abyś mógł skupić się na strategii i wzroście
Więcej czasu na rozwój biznesu
- przejmujemy tyle, ile potrzebujesz: nadmiar połączeń, obsługę po godzinach lub całość
Zespół gotowy od zaraz
– płacisz tylko za rzeczywistą obsługę, bez stałych wydatków na etatowych pracowników
– Twoi klienci nie zauważą różnicy, ponieważ działamy zgodnie z Twoimi standardami
Bez zmian w jakości obsługi
- przejmujemy tyle, ile potrzebujesz: nadmiar połączeń, obsługę po godzinach lub całość.
Ty decydujesz
o zakresie współpracy
Zainteresowało cię to?
+48 505 254 214
Sylwia Kuczyńska
Country Manager
Salesupply Poland
Umów się na konsultację