JAK


EXPERT.DE

Image

CASE STUDY

Image

OBNIŻYŁ KOSZT

OBSŁUGI KLIENTA W NIEMCZECH

Expert.de, niemiecki lider w branży e-commerce, stanął przed wyzwaniem poprawy jakości obsługi klienta i obniżenia jej kosztów

Korzystając z usług dużych call center, firma była jednym z wielu klientów, co odbijało się na poziomie wsparcia.


Dodatkowo, brak elastyczności
i doświadczenia w e-commerce utrudniał realizację celów biznesowych.

Wyzwanie


POMYSŁY

WYNIKI

  • Indywidualne podejście połączone z specjalizacją
    w e-commerce

  • Zmniejszenie kosztów - pracownik w Niemczech jest zbyt drogi.

  • Elastyczny model współpracy umożliwiający szybkie dostosowanie wielkości zespołu
    do bieżących potrzeb

Expert.de poszukiwał partnera, który zapewni:

Dzięki rekomendacji partnera Greyhound, Expert.de skontaktował się z Salesupply.

  • Zwiększenie satysfakcji klientów dzięki bardziej dostępnej obsłudze

  • Skalowanie up and down

  • Obniżenie kosztów
  • Wyższą satysfakcję klientów - 95% odbieranych połączeń i reakcja na telefon w ciągu 60 sekund

  • Większą elastyczność dzięki dostosowaniu współpracy do potrzeb Expert.de

  • Obniżenie kosztów operacyjnych o 47%
  • Zespół konsultantów z językiem Niemieckim na poziomie B2+
    w dużo lepszej cenie niż native.

  • Specjalizacja w e-commerce

  • Skalowanie up and down zależnie od sezonu

Salesupply zaoferował:

Wprowadzenie rozwiązań Salesupply pozwoliło na:

ROZWIĄZANIA

CEL

Icon

Zainteresowało Cię to?

Porozmawiajmy.