W świecie, w którym konkurencja jest o kliknięcie dalej, to jakość obsługi decyduje o tym, czy klient wróci — a nie cena. Na tym webinarze dowiesz się jak skalować i ulepszać customer experience w e-commerce bez poświęcania marży — z przykładami, metrykami i technologią Responso

Days
Hours
Minutes
Seconds

4 września
godz. 12:00

Ludzie + technologia

Zarezerwuj miejsce

czyli premium customer experience w e-commerce i na marketplace

WEBINAR

4 września | godz. 12:00

Praktyczne wskazówki, konkretne dane i gotowe rozwiązania
– wszystko w jednym webinarze!

Premium Customer Experience: właściwie po co?

Więcej powracających klientów -

premium customer care zwiększa konwersję i sprawia, że klienci chcą kupować ponownie.

Mniej zwrotów
i reklamacji –

szybka, precyzyjna obsługa rozwiązuje problemy, zanim staną się kosztowne.

Więcej lojalności
i rekomendacji –

zadowolony klient chętniej poleca markę znajomym i w social mediach.

Skalowanie bez rosnących kosztów –

rozwijaj sprzedaż, utrzymując koszty operacyjne pod kontrolą.

AI, automatyzacja i omnichannel pozwalają optymalizować obsługę

w rekordowym czasie.

Technologia jako turbo-wzmacniacz –

firmy, które opanowały obsługę klienta w kanałach cyfrowych i międzynarodowych, wygrywają na rynku.

Przewaga konkurencyjna na lata –

Obsługa klienta:
inhouse vs outsourcing

Mniej zwrotów i reklamacji –

Więcej lojalności i rekomendacji –

AI, automatyzacja i omnichannel pozwalają optymalizować obsługę w rekordowym czasie.

Spotkanie poprowadzą eksperci z Responso oraz Salesupply.


Marzena Surma od ponad 6 lat pomaga klientom dobierać i wdrażać najbardziej funkcjonalne rozwiązania IT. W Responso skupia się na dopasowywaniu systemowych narzędzi do potrzeb biznesowych użytkowników tak, by maksymalnie podnosić jakość i efektywność ich działań. Wie, jak budować trwałe, wartościowe relacje. Zwolenniczka automatyzacji procesów obsługi klienta, a prywatnie także entuzjastka nowych technologii i podróży. Wierzy, że sukces klienta to klucz do sukcesu firmy.

Image

Damian Kuczyński od ponad 10 lat wspiera sklepy internetowe w ekspansji zagranicznej. To doświadczony konsultant Operacji Cross-Border - projektuje rentowne i skalowalne strategie dla globalnego e-commerce. Jako współwłaściciel Salesupply Customer Care odpowiada za outsourcing obsługi klienta w ponad 25 językach na rynkach europejskich i w USA oraz Fulfillment e-commerce z magazynami w EU, UK, USA. Łączy wiedzę operacyjną z nowoczesnymi technologiami - wdraża rozwiązania automatyzujące i usprawniające obsługę klienta.

ImageImage

Jeśli nie pasuje Ci termin, to nic nie szkodzi


4 września | godz. 12:00

Zarezerwuj miejsce

Do zobaczenia!

Days
Hours
Minutes
Seconds

Zapisz się, a po webinarze wszystkim zarejestrowanym udostępnimy nagranie.