W świecie, w którym konkurencja jest o kliknięcie dalej, to jakość obsługi decyduje o tym, czy klient wróci — a nie cena. Na tym webinarze dowiesz się jak skalować i ulepszać customer experience w e-commerce bez poświęcania marży — z przykładami, metrykami i technologią Responso
WEBINAR
Premium Customer Experience: właściwie po co?
premium customer care zwiększa konwersję i sprawia, że klienci chcą kupować ponownie.
szybka, precyzyjna obsługa rozwiązuje problemy, zanim staną się kosztowne.
zadowolony klient chętniej poleca markę znajomym i w social mediach.
rozwijaj sprzedaż, utrzymując koszty operacyjne pod kontrolą.
AI, automatyzacja i omnichannel pozwalają optymalizować obsługę
w rekordowym czasie.
firmy, które opanowały obsługę klienta w kanałach cyfrowych i międzynarodowych, wygrywają na rynku.
AI, automatyzacja i omnichannel pozwalają optymalizować obsługę w rekordowym czasie.
Marzena Surma od ponad 6 lat pomaga klientom dobierać i wdrażać najbardziej funkcjonalne rozwiązania IT. W Responso skupia się na dopasowywaniu systemowych narzędzi do potrzeb biznesowych użytkowników tak, by maksymalnie podnosić jakość i efektywność ich działań. Wie, jak budować trwałe, wartościowe relacje. Zwolenniczka automatyzacji procesów obsługi klienta, a prywatnie także entuzjastka nowych technologii i podróży. Wierzy, że sukces klienta to klucz do sukcesu firmy.
Damian Kuczyński od ponad 10 lat wspiera sklepy internetowe w ekspansji zagranicznej. To doświadczony konsultant Operacji Cross-Border - projektuje rentowne i skalowalne strategie dla globalnego e-commerce. Jako współwłaściciel Salesupply Customer Care odpowiada za outsourcing obsługi klienta w ponad 25 językach na rynkach europejskich i w USA oraz Fulfillment e-commerce z magazynami w EU, UK, USA. Łączy wiedzę operacyjną z nowoczesnymi technologiami - wdraża rozwiązania automatyzujące i usprawniające obsługę klienta.
Jeśli nie pasuje Ci termin, to nic nie szkodzi
Do zobaczenia!
Zapisz się, a po webinarze wszystkim zarejestrowanym udostępnimy nagranie.