Webinar organizowany jest przez

Image

w ramach

Image

📢 Jak zapewnić świetną obsługę klienta,
jednocześnie obniżając koszty?

  • Czy da się utrzymać wysoką jakość obsługi bez zatrudniania dużego zespołu?

  • W jaki sposób pracujemy w naszym call center?

  • Jakie narzędzia i raporty pomagają w kontroli jakości i efektywności?

Podczas webinaru pokażemy, jak to możliwe w praktyce!

  • Czy da się utrzymać wysoką jakość obsługi bez zatrudniania dużego zespołu?

  • Jak wygląda proces wdrożenia projektu krok po kroku?

  • Jakie narzędzia i raporty pomagają w kontroli jakości
    i efektywności?

Tym ważniejsze będzie obniżanie kosztów w contact center w e-commerce.

W 2025 roku całkowity koszt typowego pracownika w obsłudze klienta wynosi już ponad 5620 PLN.

Dowiedz się jak zarządzać kosztami i jakością
w obsłudze klienta w e-commerce

Dowiedz się jak zarządzać kosztami i jakością
w obsłudze klienta
w e-commerce

W 2024 roku całkowity koszt typowego pracownika
w obsłudze klienta wynosi już ponad 5620 PLN

Icon


Zapisz się już dziś

Poznaj kulisy skutecznej obsługi klienta!

Dlaczego warto wziąć udział?

  • Dowiesz się w jaki sposób pilnujemy jakości obsługi i dlaczego dostępność jest ważna. Jak sprawić by klienci do Ciebie wracali i czy warto inwestować w infolinię od 8:00 do 21:00 i błyskawiczne odpowiedzi na chacie.
  • Poznasz realne Case Study znanej marki odzieżowej. Przedstawimy szczegółowe case study, które pokazuje, jak znana marka odzieżowa podniosła satysfakcję klientów i zwiększyła sprzedaż dzięki współpracy z Salesupply. Dowiesz się, jakie kroki podjęliśmy, aby zoptymalizować procesy, szkolenia i jakość interakcji z klientami, osiągając wyniki przekraczające branżowe standardy.
  • Wgląd w sukces w sektorze AGD. Odkryjesz, jak Salesupply przyczyniło się do wzrostu lojalności klientów i zbudowania solidnej reputacji jednego z wiodących producentów AGD.
  • Poznasz koszty outsourcingu obsługi klienta. Zastanawiasz się, ile może kosztować outsourcing obsługi klienta dla Twojego sklepu e-commerce? Wyjaśnimy skąd się biorą wszystkie koszty i jak można je obniżyć.
  • Dowiesz się w jaki sposób pilnujemy jakości obsługi i dlaczego dostępność jest ważna. Jak sprawić by klienci do Ciebie wracali i czy warto inwestować w infolinię od 8:00 do 21:00 i błyskawiczne odpowiedzi na chacie.
  • Poznasz realne Case Study znanej marki odzieżowej. Przedstawimy szczegółowe case study, które pokazuje, jak znana marka odzieżowa podniosła satysfakcję klientów i zwiększyła sprzedaż dzięki współpracy z Salesupply. Dowiesz się, jakie kroki podjęliśmy, aby zoptymalizować procesy, szkolenia i jakość interakcji z klientami, osiągając wyniki przekraczające branżowe standardy.
  • Wgląd w sukces w sektorze AGD. Odkryjesz, jak Salesupply przyczyniło się do wzrostu lojalności klientów i zbudowania solidnej reputacji jednego z wiodących producentów AGD.
  • Poznasz koszty outsourcingu obsługi klienta. Zastanawiasz się, ile może kosztować outsourcing obsługi klienta dla Twojego sklepu e-commerce? Wyjaśnimy skąd się biorą wszystkie koszty i jak można je obniżyć.

Korzyści

Praktyczny przykład

Dowiesz się jak pracuje profesjonalne call center dla E-commerce

Dowiesz się jak można zarządzać kosztami w call center

Redukcja kosztów

Poznasz jakie parametry jakościowe w obsłudze klienta e-commerce są kluczowe dla Twoich kupujących

Satysfakcja klientów

IconIconIcon

Odkryj, jak optymalizacja obsługi klienta w e-commerce może przyczynić się do wzrostu Twojej sprzedaży.

Pomożemy Ci maksymalizować wartość każdej interakcji z klientem i przekształcić obsługę klienta w swój strategiczny atut. Czekamy na Ciebie!

Pomożemy Ci maksymalizować wartość każdej interakcji z klientem
i przekształcić obsługę klienta w swój strategiczny atut. Czekamy na Ciebie!