Chcesz zwiększyć sprzedaż i zaistnieć na międzynarodowych rynkach z Kaufland Global Marketplace? Podczas webinaru dowiesz się, jak skutecznie wystartować i jakie korzyści czekają na nowych sprzedawców. Pokażemy jak uniknąć najczęstszych błędów w obsłudze klienta, jak efektywnie zarządzać customer service w wielu kanałach oraz kiedy warto postawić na outsourcing.
WEBINAR
Poznasz dane, rynki i możliwości, jakie daje platforma sprzedawcom z Polski.
Parametry, które mają realne znaczenie — oraz jak nad nimi panować.
Zebrane na podstawie doświadczeń sprzedawców i ekspertów.
Dlaczego warto zadbać o jakość obsługi i jak robią to najlepsi.
Kiedy opłaca się zbudować zespół, a kiedy zlecić usługę na zewnątrz?
Jak ich unikać, jak reagować
— i co to znaczy dla Twojej sprzedaży.
Jakub Karkos pełni funkcję International Sales Managera w Kaufland Global Marketplace, gdzie wspiera sprzedawców w efektywnym wejściu na rynek online. Jego doświadczenie w sprzedaży i e-commerce przekłada się na realne wyniki, a specjalizacja w marketplace’ach pozwala mu dostarczać partnerom konkretne, dopasowane rozwiązania. Na co dzień wspiera rozwój biznesów na platformie Kaufland Global Marketplace.
Damian Kuczyński, Co-owner w Salesupply Poland - Od ponad 10 lat pomagam wychodzić za granicę sklepom internetowym. Outsourcujemy obsługę klienta sklepu internetowego w 25+ językach w Europie i USA, pomagamy w zwrotach i logistyce. Jestem współwłaścicielem Salesupply Polska, które jest częścią Niemiecko-Holenderskiej Salesupply Group.
Jeśli nie pasuje Ci termin, to nic nie szkodzi
Do zobaczenia!
Zapisz się, a po webinarze wszystkim zarejestrowanym udostępnimy nagranie.