Elastyczna obsługa klienta dla Twojej firmy

Dopasowana do Twoich potrzeb, godzin pracy i liczby połączeń

Dowiedz się, jak skutecznie zarządzać obsługą klienta
w modelu za efekt – zobacz, jak to działa w praktyce!

Zapisz się na webinar
  • Pracownik czeka na telefon – płacisz niezależnie od liczby połączeń
  • Wysoki sezon = kolejki i nieodebrane zgłoszenia
  • Dodatkowe koszty zatrudnienia
  • Możesz przekazać nam dokładnie tyle obowiązków, ile chcesz
  • Skalujemy się w zależności od liczby połączeń – zawsze masz odpowiednią obsługę
  • Brak kosztów stałych – płacisz tylko za realnie wykonane połączenia

Etat vs. Outsourcing

IconIcon

Etat vs. Outsourcing

Image

Zobacz przykładowe pakiety

Icon

Ty decydujesz o zakresie współpracy

Bez zmian
w jakości obsługi

Icon

– Twoi klienci nie zauważą różnicy, ponieważ działamy zgodnie z Twoimi standardami

płacisz tylko za rzeczywistą obsługę, bez stałych wydatków na etatowych pracowników

Koszty pod kontrolą

Icon

Zespół gotowy
od zaraz

Icon

– nie tracisz czasu na rekrutację i szkolenia, my mamy doświadczonych specjalistów

– zdejmujemy z Ciebie ciężar zarządzania obsługą klienta, abyś mógł skupić się na strategii i wzroście.

Więcej czasu na rozwój biznesu

Icon

- przejmujemy tyle, ile potrzebujesz: nadmiar połączeń, obsługę po godzinach lub całość.

Zespół gotowy od zaraz

– płacisz tylko za rzeczywistą obsługę, bez stałych wydatków na etatowych pracowników

– Twoi klienci nie zauważą różnicy, ponieważ działamy zgodnie z Twoimi standardami

Bez zmian w jakości obsługi

- przejmujemy tyle, ile potrzebujesz: nadmiar połączeń, obsługę po godzinach lub całość.

Ty decydujesz
o zakresie współpracy

WEBINAR: Obsługa klienta od zaplecza.

W 2025 roku całkowity koszt typowego pracownika w obsłudze klienta wynosi już ponad 5620 PLN

Zapisz się
Icon

Tym ważniejsze będzie obniżanie kosztów w contact center w e-commerce.

W 2025 roku całkowity koszt typowego pracownika
w obsłudze klienta wynosi już ponad 5620 PLN

Icon

Już 23 kwietnia o 12:00

Jakość i oszczędności w praktyce
+ obsługa klienta na marketplace


Obsługa klienta od zaplecza.

WEBINAR:

Jakość i oszczędności w praktyce
+ obsługa klienta na marketplace

Zainteresowało cię to?

Wybierz termin
IconIconIcon

727 660 202

Damian Kuczyński

Co-owner Salesupply Poland

Image

Umów się na konsultację

IconIconIcon