Obsługa klienta dopasowana do Twojego sklepu
Zobacz, jak możemy odciążyć Twój zespół
i poprawić obsługę klienta bez dodatkowych kosztów
Międzynarodowe call center, które rozlicza się za efekt – płacisz tylko za realnie przepracowane minuty
Pomagamy e-commerce’owym liderom, takim jak LPP czy LOEWE, zwiększać efektywność obsługi bez kosztów etatowych
Etat vs. Outsourcing
Jakie mogą być Twoje realne oszczędności?
Ty decydujesz o zakresie współpracy
Bez zmian
w jakości obsługi
– Twoi klienci nie zauważą różnicy, ponieważ działamy zgodnie z Twoimi standardami
– płacisz tylko za rzeczywistą obsługę, bez stałych wydatków na etatowych pracowników
Koszty pod kontrolą
Zespół gotowy
od zaraz
– nie tracisz czasu na rekrutację i szkolenia, my mamy doświadczonych specjalistów
– zdejmujemy z Ciebie ciężar zarządzania obsługą klienta, abyś mógł skupić się na strategii i wzroście.
Więcej czasu na rozwój biznesu
- przejmujemy tyle, ile potrzebujesz: nadmiar połączeń, obsługę po godzinach lub całość.
Ty decydujesz o zakresie współpracy
Bez zmian
w jakości obsługi
– Twoi klienci nie zauważą różnicy, ponieważ działamy zgodnie z Twoimi standardami
– płacisz tylko za rzeczywistą obsługę, bez stałych wydatków na etatowych pracowników
Koszty pod kontrolą
Zespół gotowy
od zaraz
– nie tracisz czasu na rekrutację i szkolenia, my mamy doświadczonych specjalistów
– zdejmujemy z Ciebie ciężar zarządzania obsługą klienta, abyś mógł skupić się na strategii i wzroście
Więcej czasu na rozwój biznesu
- przejmujemy tyle, ile potrzebujesz: nadmiar połączeń, obsługę po godzinach lub całość.
Zainteresowało cię to?
727 660 202
Damian Kuczyński
Co-owner Salesupply Poland
Umów się na konsultację